Zhotovitel:
Bc. Antonín Bouchal, místem podnikání Mezi potoky 190/21, 102 00, Praha - Hostivař, IČ: 044 84 631, web: www.formatovani-zaverecnych-praci.cz, email: info@formatovani-zaverecnych-praci.cz.
Objednatel:
zájemce o úpravu vlastní písemné práce, jehož iniciály jsou uvedeny v objednávce.
Objednávka:
vyplněný objednávkový formulář obsahující písemnou práci určenou k úpravě, soubor se směrnicemi, identifikační údaje objednatele jako jsou jméno a příjmení objednatele, telefonní číslo a emailová adresa.
VOP:
tyto všeobecné obchodní podmínky upravující smluvní vztah mezi objednatelem a dodavatelem.
Smluvní vztah vzniká mezi objednatelem - osobou, která v souladu s těmito VOP vystaví zhotoviteli objednávku a zhotovitelem. VOP:
tyto všeobecné obchodní podmínky upravující smluvní vztah mezi objednatelem a dodavatelem.
Poskytovaná služba, zahrnuje formátování textu závěrečných prací (diplomových prací, bakalářských prací, absolventských prací, seminárních prací a jiných textů) dle dodané směrnice za úplatu, případně kontrola gramatických chyb. Směrnicí se rozumí písemné požadavky konkrétní instituce na formát práce, její rozsah a další úpravy týkající se její formy (nikoli obsahu).
Objednatel si úpravu práce objednává přes webový formulář na stránce www.formatovani-zaverecnych-praci.cz/kontaky.html. Na základě takto provedené objednávky přijde na uvedený email objednatele rekapitulace jeho objednávky s platebními údaji (cena, číslo účtu, variabilní symbol). Objednávka se stává závaznou ve chvíli, kdy zhotovitel písemně (elektronickou poštou) potvrdí přijetí platby anebo potvrzení o provedení platby od objednatele, tímto okamžikem rovněž vzniká smluvní vztah. Při přihlášení do webového rozhraní může objednatel sledovat stav své objednávky.
Zhotovitel se zavazuje dodat upravenou práci do 120, 48, případně 12h v závislosti na zvolené rychlosti zpracování. Termín je počítán od doby kdy byla zhotoviteli na výše uvedeném účtu připsána platba nebo bylo doloženo odeslání platby.
Objednatel bude o dokončení úpravy práce informován emailem nebo telefonicky a práce mu bude zaslána na uvedený email, popřípadě bude vytisknuta, svázána a odeslána poštou.
Cena úpravy práce zahrnuje úpravu dodané práce v souladu s dodanými směrnicemi, je smluvní a vychází z cen zveřejněných na internetových stránkách zhotovitele. Objednáním vyjadřuje objednatel souhlas se stanovenou cenou a termínem dodání. Hotová upravená práce bude zaslána objednateli ve smluveném termínu, ten ji zkontroluje a potvrdí zhotoviteli její přijetí. Okamžikem potvrzení přijetí hotové práce objednatelem se považuje upravená práce za dokončenou a předanou.
Zhotovitel poskytuje bezplatnou záruku na dodanou práci v délce trvání 5 pracovních dnů ode dne přijetí upravené práce, kdy může objednatel uplatnit jakékoli úpravy, opravy či připomínky související s formátováním práce, avšak původní rozsah práce nesmí být překročen těmito úpravami o více než 3 normované strany, jinak se jedná o vícepráce a tyto budou fakturovány navíc.
V případě zpožděného dodání vinou zhotovitele bude objednateli poskytnuta sleva ve výši 100 % z celkové ceny byť za jednu hodinu zpoždění.
Objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli při úpravě práce potřebnou součinnost. Zhotovitel není v prodlení se splněním svých povinností, bylo-li zapříčiněno prodlením na straně objednatele.
Záruku je objednatel povinen uplatnit neprodleně po té, kdy se o vadě dozvěděl.
Pokud zhotovitel uzná oprávněnost záruky, je povinen ji odstranit v přiměřené lhůtě dohodnuté s objednatelem. Zhotovitel je oprávněn odmítnout vadu z důvodu, že byla způsobena neodborným zásahem objednatele po předání dokončené práce.
Každá odeslaná objednávka se považuje za závaznou. Objednatel má vždy právo na storno a to bez udání důvodu. V případě, že již byly prokazatelně započaty práce, které objednatel objednal, je povinen zaplatit storno poplatek ve výši 20% z celkové ceny objednávky. Pokud již byla práce dokončena, má objednatel právo na zrušení takové objednávky a to se storno poplatkem ve výši 80% z celkové ceny objednávky.
Těmito VOP se řídí smluvní vztah mezi objednatelem a zhotovitelem vzniklý na základě závazné objednávky dle těchto VOP.
Pokud tyto VOP nestanoví jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Veškeré osobní údaje zpracovávané zhotovitelem o objednateli jsou pod ochranou zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.
Objednatel nese plnou odpovědnost za obsah dodané práce i přiložených směrnic, zhotovitel se naopak zavazuje, že žádným způsobem nezasáhne do obsahové části dodané práce. Práva a povinnosti vyplývající ze zákona č.121/2000 Sb., zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským, ve znění pozdějších předpisů, nejsou těmito obchodními podmínkami dotčeny. Zhotovitel nenese žádnou odpovědnost za závěrečné hodnocení práce institucí, které je práce předložena k hodnocení.
Objednatel i zhotovitel prohlašují, že na tyto VOP přistoupili na základě svobodného projevu vůle, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek.
Na objednávky nelze uplatnit ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., protože se jedná o zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.